Minggu, 17 Februari 2013

surat cintamu utkQ....

02172013                                                              
                                                                                                          Tegal, 11 Feb 2013


teruntuk kekasihQ di Semarang . . . .

sayang , ku kirimkan surat ini untukmu semata - mata ku sangat mencintai dan menyayangimu . peliharalah kecantikanmu dengan keimanan , keridhoan , sifat qona'ah , dan iffah ....

tiada kata yang lebih layak kuucapkan selain puji syukur kepada Allah yang telah memilih dan menakdirkan pasangan hidup yang terbaik untukQ. dan InsyaAllah kamu lah orangnya . walaupun sejujurnya seringkali terbesit keraguan dihatiQ , apakah aku pantas untuk mendampingimu ? 

   wawang .... calon pendamping hidupQ
kelak , aku berharap engkau tidak kecewa mempunyai suami seperti aku . aku bukanlah suami soleh yang mungkin engkau idamkan selama ini untuk menjadi panutan terbaikmu . namun , aku adalah seorang suami yang baru belajar dan jatuh bangun untuk berusaha menjadi yang terbaik untukmu kelak ....
aku sedang belajar , meniti cita2 akheratQ , agar kelak keluarga islami n' Qur'ani yang aku  inginkan nanti dapat ku bangun bersama mu ,,,, 


>>>> TO BE CONTINUED <<<<<